YT GAME

جهت دریافت سفارش به پشتیبانی تلگرام پیام بدید

قوانین و مقررات سایت

از آنجایی که هر سایت فروشگاهی باید بر یک سری قوانین و مقررات بنا شده باشد تا بتواند محیط عادلانه و بهتری برای مخاطبان خود ایجاد کند .

به همین منظور ما دروای تی گیم یک سری قوانین و مقررات را تنظیم و تدوین کرده ایم، که به شرح زیر آنها را توضیح خواهیم داد. دقت کنید عضویت در سایت و استفاده از آن یا خرید از ما ، به منزله مطالعه و قبول قوانین و مقررات مربوطه است. وای تی گیم در هر زمان بر اساس نیاز، سیاست‌های خود را تغییر میدهد، ممکن است بخش‌هایی از قوانین حذف و یا تغییر کند یا بندهایی به آن اضافه شود پس قبل از هر خرید لطفا قوانین را مطالعه کنید :

قوانین اکانت بازی ها و اشتراک ها :

1- تغییر ندادن اطلاعات اکانت نظیر(تغییر پسورد ، ایمیل اکانت ، کد دومرحله ای ، شماره موبایل و تصویر پروفایل، online ID و تمامی مواردی که در اکانت از قبل ثبت شده است)  در صورت مشاهده گارانتی از بین میرود و اکانت از دسترس شما خارج میشود و پول شما بازگردانده نمی شود.

2- در اختیار نگذاشتن اطلاعات اکانت به دیگران تحت هیچ شرایطی ،چرا که در صورت اختلال در کار کرد اکانت ،خریدار مسئول میباشد.

3- پلاس های ظرفیتی قابل اکتیو و بدون اکتیو، به هیچ وجه قابلیت فروش مجدد و آپگرید به پلن بالاتر ندارند.

4- لطفا اکانتی که تهیه می کنید توجه داشته باشید که در Sony Network تخلف انجام ندهید. به عنوان مثال به هیج وجه در چت با دیگران الفاظ رکیک استفاده نکنید و قوانین کاربری سونی را زیر پا نگذارید زیرا عمل کردن به موارد بالا به خطر افتادن اکانت میشود و شامل محدودیت از سمت سونی میشود. و در صورت مشاهده به کاربران خود اخطار میدهد و عوابق محدودیت های سونی به عهده کاربر میباشد.

5- اکانت ظرفیتی خریداری شده رو فقط روی یک کنسول میتونید استفاده کنید و امکان وارد کردن اکانت داخل سایت یا پلی استیشن اپ وجود ندارد.

6- ممکن است قبل از تحویل اکانت، نیاز به احراز هویت باشد ( تصویر کارت ملی یا شناسنامه و کارت بانکی …)

7-  خریدار اکانت نباید تاریخچه چت و صحبت های خود با همکاران پشتیبانی را پاک کند و خدمات پشتیبانی فقط به عزیزانی که اطلاعات خرید و چت ها را داشته باشند ارائه می شود.

8-  در خرید خود دقت کنید و اگه سوالی دارید قبل خرید از پشتیبانی ما بپرسید چرا که امکان مرجوعی بدلیل پرداخت مالیات نیست

9- درصورتی که اکانت توسط سونی از دسترس خارج شود هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحریم ها و سیاست های سونی نخواهیم داشت اما وای تی گیم در تلاش است بهترین پشتیبانی در امنیت اکانت های خود را داشته باشد

10. قبل از فروش کنسول بازی خود باید حتما با ما هماهنگ نمایید و اکانت های خریداری شده را حذف نمایید در صورت بروز هرگونه مشکل ، ما خریدار اکانت را مسثول می دانیم.

11-  هرظرفیت اکانت فقط مخصوص استفاده بروی یک کنسول می باشد و استفاده اکانت در کنسول های دیگر موجب باطل شدن گارانتی خواهد شد.

گارانتی اکانت ها و اشتراک ها:

1- بن شدن اکانت ها شامل گارانتی نمیباشد و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحریم ها و سیاست های سونی نخواهیم داشت و مبلغی عودت داده نمیشود و امکان فروش مجدد ندارند.

2- ممکن است ما به دلایل امنیتی پسورد اکانت رو تغییر بدیم پسورد جدید به کسانیکه ظرفیت دوم و سوم خریداری کردن داده میشود.

3- در صورت قفل شدن بازی ظرفیت دوم یا سوم ، پشتیبانی ما با ارائه راه حل هایی قفل بازی را باز میکند.

4- کسانیکه اکانت ظرفیت سوم خریداری میکنند (بازی یا پلاس) با توجه به اینکه باید داخل اکانت تحویل داده شده بهشون بازی کنند، اجازه شارژ گیفت کارت و خرید بازی رو در داخل اکانت های تحویل داده شده از طرف ما رو ندارند و ما هیچ ضمانتی بابت مبالغ شارژ شده یا بازیهای خریداری شده نداریم.

5-  کسانی که ظرفیت سوم خریداری میکنند به هیچ عنوان نباید در چت ها از الفاظ رکیک و فحش و … استفاده کنند در صورت مشاهده یا اخطار دادن سونی گارانتی اکانت از بین رفته و اکانت از دسترس شما خارج شده و پول شما بازگشت داده نمیشود .

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من