YT GAME

جهت دریافت سفارش به پشتیبانی تلگرام پیام بدید

بهترین بازیهای ps5 در سال 2023

بهترین بازیهای ps5 در سال 2023

فهرست مطالب

امروز در وای تی گیم قصد داریم به بهترین بازیهای ps5 در سال 2023 به صورت کلی بپردازیم و بازیهای مختلف برای این کنسول را که در سال 2023 منتشر شده اند یا قرار است در آینده منتشر شود را معرفی کنیم . پلی استیشن 5 مدتی است که عرضه شده است و استقبال از آن بیشتر مثبت بوده است. و نسبت به نسل قبلی خود، پلی استیشن 4، مانند زمان بارگذاری سریعتر، درایو حالت جامد (SSD) به جای هارد دیسک معمولی (HDD) و یک کنترلر بهبود یافته پیشرفت های زیادی داشته و انتظار میرود بازیهای فوق العاده ای روی این کنسول به مانند ps4 منتشر شود  :

بازی WWE 2K23  ( تاریخ انتشار : March 23, 2023 )

بازی بعدی فرنچایز بازی های ویدیویی WWE سرانجام در ماه مارس عرضه می شود. WWE 2K23 شامل فهرستی عمیق از سوپراستارها و افسانه های WWE، گرافیک بهبود یافته نسبت به قسمت قبلی و همه حالت های بازی مورد علاقه طرفداران خواهد بود. و  جان سینا سوپر استار کشتی کج روی جلد این بازی میدرخشد !

جهت خرید بازی WWE 2K23 اینجا کلیک کنید 

بازی کشتی کج 2023

بازی Resident Evil 4 ( تاریخ انتشار : March 24, 2023 )

Resident Evil 4 که به عنوان بازسازی نسخه اصلی سال 2005 عرضه می شود ، قصد دارد ماجراجویی طاقت فرسا لئون کندی را در حالی که او به دنبال دختر گمشده رئیس جمهور می گردد، دوباره تصور کند. این بازی مانند سایر بازی‌های Resident Evil اجرا نمی‌شود، زیرا دشمنان مرگبار زامبی نیستند، بلکه روستاییان آلوده هستند که به اندازه مردگان وحشتناک هستند. به نظر می‌رسد این بازی راه‌های بازسازی Resident Evil 2 را دنبال می‌کند و همین داستان را با بهبودهای گیم‌پلی و جلوه‌های بصری 4K برای کنسول‌های مدرن به ما می‌دهد. منتظر یک شاهکار باشید !

جهت خرید بازی Resident Evil 4 اینجا کلیک کنید 

بازی Resident Evil 4

 

بازی MLB The Show 23  ( تاریخ انتشار : March 28, 2023 )

آخرین بازیاز سری طولانی‌مدت The Show، MLB The Show 23 تقریباً با نوید ویژگی‌های گیم‌پلی جدید، گرافیک بهبود یافته، واقع‌گرایی پیشرفته و مهم‌تر از همه، مقداری بیسبال خوب و قدیمی عرضه شده است. این بازی شامل یک حالت بازی جدید به نام «Storylines: A New Game Experience» است که بر لیگ‌های سیاهپوست دهه 1920 و ظهور ستارگانی مانند Jackie Robinson، Buck O’Neil، Satchel Page، Rube Foster و غیره تمرکز دارد.

بازی MLB The Show 23

 

بازی Minecraft: Legends  ( تاریخ انتشار : April 18, 2023 )

بچه ها، بلاک های خود را نگه دارید، یک بازی جدید Minecraft در راه است! ما قبلاً یک اسپین‌آف عالی با Minecraft Dungeons داشتیم، اما اکنون Mojang به ما اجازه می‌دهد تا با این تجربه جدید اکشن و داستان محور در دنیای آشنای بلوک‌ها، Creepers و Pigmen به افسانه تبدیل شویم. به نظر می رسد Minecraft Legends بلندپروازانه ترین پروژه جانبی این سری باشد که عمدتاً سوم شخص است و سبک هنری کمی سبک تر دارد، به علاوه داستانی که قول می دهد بسیار مهم تر از هر چیز دیگری باشد که در آن دیده ایم. کائنات.

جهت خرید بازی Minecraft Legends اینجا کلیک کنید 

بازی Minecraft: Legends

 

بازی Horizon Forbidden West: Burning Shores   ( تاریخ انتشار : April 19, 2023 )

سواحل سوزان، آلوی قهرمان داستان Horizon Forbidden West را به مناطق وحشی رام نشده لس آنجلس، که اکنون یک مجمع الجزایر آتشفشانی خائنانه است، می برد تا یک تهدید مرموز و شوم را شکار کند. بازی درست از جایی که عنوان اصلی به پایان رسید شروع می شود ، این dlc برای طرفداران سری یک بازی ضروری خواهد بود.

بازی Horizon Forbidden West: Burning Shores

 

بازی Dead Island 2 ( تاریخ انتشار : April 21, 2023 )

Dead Island 2 پس از مدت طولانی در جهنم توسعه، سرانجام در سال 2023 عرضه خواهد شد. این بازی برای اولین بار در E3 2014 معرفی شد و از آن زمان تاکنون دستخوش تغییرات متعدد توسعه دهنده شده است. در حال حاضر، استودیوی Dambuster در حال توسعه است و بر اساس آخرین رونمایی از بازی، به نظر می رسد Dead Island 2 در حال تکمیل شدن است. این قسمت به طرز خنده‌آمیزی خشن خواهد بود، با انبوهی از مکانیک‌های RPG و بازی مشارکتی، که بر اساس ویژگی‌های بازی اصلی 2011 ساخته شده است. به نظر می‌رسد لحن دنباله در طول توسعه‌اش ثابت مانده است، با تأکید بر مضحک بودن به جای برداشتی مبتنی بر داستان زامبی.

جهت خرید بازی Dead Island 2 اینجا کلیک کنید 

بازی Dead Island 2

 

بازی Star Wars Jedi: Survivor  ( تاریخ انتشار : April 28, 2023 )

بازی Star Wars Jedi: Survivor پنج سال پس از وقایع قبلی یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order اتفاق می‌افتد. در آن، شما به جای جدی کال کسیس باز خواهید گشت، زیرا او یکی از آخرین افراد جدی است. این بازی تنها برای سخت افزارهای نسل فعلی در دسترس خواهد بود و برای PS4 و Xbox One منتشر نخواهد شد !

جهت خرید بازی Star Wars Jedi: Survivor اینجا کلیک کنید 

Star Wars Jedi: Survivor

 

بازی Age of Wonders 4  ( تاریخ انتشار : May 2, 2023 )

Age of Wonders بازگشته است و باید در قسمت چهارم سری بهتر از بازیهای قبلی عمل کند . انتظار داشته باشید Age of Wonders 4 استراتژی کلاسیک فانتزی و نبردهای تاکتیکی نوبتی را همراه با تمرکز جدید بر داستان سرایی با رویدادهای جدید ارائه دهد. چندین بسته الحاقی برای این بازی قبلاً اعلام شده است، بنابراین این یکی از آن بازی‌هایی خواهد بود که همچنان توسعه پیدا میکند.

بازی Age of Wonders 4

 

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ( تاریخ انتشار : May 26, 2023 )

توسعه دهنده بریتانیایی Rocksteady Studios، تیم سازنده سری تحسین شده Batman: Arkham، در حال کار بر روی یک بازی جدید به نام Suicide Squad: Kill the Justice League است. این بازی نیز مانند شوالیه های گاتهام بر بازی مشارکتی تاکید دارد و به شما امکان می دهد نقش های هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ کوسه را بازی کنید. این بازی در دنیای Arkham از بازی‌های قبلی اتفاق می‌افتد و بازیکنان را به ماموریتی می‌فرستد تا Brainiac، شرور شیطانی را که از قدرت کنترل ذهن خود برای کنترل اعضای لیگ عدالت مانند سوپرمن استفاده می‌کند، بیرون کنند. قرار بود در سال 2022 بازی عرضه شود اما تا سال 2023 به تعویق افتاد.

جهت خرید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اینجا کلیک کنید 

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

 

بازی Street Fighter 6 ( تاریخ انتشار : June 2, 2023 )

پس از نمایش Street Fighter 6 در Summer Game Fest، به لطف جلوه‌های بصری، ارائه و ویژگی‌های چشمگیر همه هیجان زده بودند.  سه حالت اصلی بازی شامل میدان مبارزه، تور جهانی و  نبرد را ارائه می‌دهد و تا کنون دارای شش شخصیت تایید شده از جمله چون لی، گویل، جیمی، کیمبرلی، لوک و ریو است. با نزدیک‌تر شدن به انتشار بازی در سال 2023، موارد بیشتری اعلام خواهد شد. این بازی مطمئناً به نظر می‌رسد بازگشتی هیجان‌انگیز برای Street Fighter باشد، به‌ویژه با توجه به پاسخ ضعیف اولیه قسمت پنجم. Capcom قصد دارد اشتباهات قبلی را تکرار نکند، و شما می توانید بر اساس آنچه در Street Fighter 6 نشان داده شده است، متوجه شوید.

جهت خرید بازی Street Fighter 6 اینجا کلیک کنید 

بازی Street Fighter 6

 

بازی Diablo IV ( تاریخ انتشار : June 6, 2023 )

Diablo IV، دنباله‌ای که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید تا آخرین ورودی، در سال 2023 راه‌اندازی شود و تعداد بیشتری از طرفداران اکشن سیاه‌چال را که می‌شناسند و دوست دارند، به نمایش بگذارد. این بازی بسیار شبیه به بازی های قبلی خود خواهد بود، اما مکانیک های جدیدی مانند یک جهان باز و حتی یک سیستم PvP را نیز در خود جای می دهد که مطمئنا همه چیز را هیجان انگیز خواهد کرد. تا اینجای کار، می‌دانیم که کلاس‌های Barbarian، Sorceress، Druid، Rogue و Necromancer اضافه خواهند شد، اما طرفداران انتظار دارند تا قبل از عرضه بازی اطلاعات بیشتری ارائه شود.

جهت خرید بازی diablo iv اینجا کلیک کنید 

بازی Diablo IV

 

بازی Final Fantasy XVI ( تاریخ انتشار : June 23, 2023 )

Final Fantasy XVI سرانجام در سال 2023 در راه است و به نظر می رسد که بیشتر از نسخه قبلی خود فانتزی محور باشد. علاوه بر این، این یک بازی انحصاری PS5 خواهد بود، به این معنی که اگر قصد دارید آن را خارج از اکوسیستم رایانه شخصی بازی کنید، باید یک PS5 تهیه کنید. Final Fantasy XVI مطمئناً در بخش بصری جذاب به نظر می رسد.

جهت خرید بازی final fantasy xvi اینجا کلیک کنید 

بازی Final Fantasy XVI

 

بازی Exoprimal ( تاریخ انتشار : July 14, 2023 )

در سال 2040، جهان با حضور دایناسورها مواجه شد که موجودیت بشریت را تهدید می کند. تنها امید رستگاری، یک هوش مصنوعی فوق پیشرفته به نام لویاتان است که می تواند مکان شیوع بیماری های آینده و نیروهای خارجی آموزش دیده را برای مقابله با این گروه پیش بینی کند. این عنوان اکشن co-op تیم هایی از بازیکنان را در نبردی برای جهان در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

بازی Exoprimal

 

بازی Baldur’s Gate 3  ( تاریخ انتشار : August 31, 2023 )

این بازی که فقط برای pc عرضه میشود سونی اخیراً اعلام کرد که بازی Baldur’s Gate 3 تابستان امسال برای PS5 عرضه خواهد شد. RPG استراتژی نوبتی خارق‌العاده از سال 2020 در دسترس بوده است، اما انتشار کامل آن به زودی ارائه می‌شود. این بازی سرنوشت سرزمین Faerun را در دستان شما قرار می دهد زیرا یک شیطان باستانی به Baldur’s Gate باز می گردد.

بازی Baldur's Gate 3

 

بازی Marvel’s Spider-Man 2  ( تاریخ انتشار :  2023 )

در جریان نمایشگاه پلی استیشن 2021، سونی سرانجام بازی Marvel’s Spider-Man 2 را معرفی کرد که در ادامه یکی از بهترین بازی های سال 2018 است. ما می‌دانستیم که وجود دنباله‌ برای این بازی اجتناب‌ناپذیر است، اما خوب بود که در نهایت تأییدیه‌ای درباره این موضوع دریافت کردیم. این بازی تا سال 2023 عرضه نمی شود، اما بر اساس تریلر اعلامی، چیزهای زیادی برای هیجان وجود دارد. برای اولین بار، ما می دانیم که مایلز مورالس در کنار پیتر پارکر مبارزه خواهد کرد. مشخص نیست که گیم پلی چگونه خواهد بود – اگر بتوانیم به عنوان یکی یا دیگری یا هر دو بازی کنیم – اما در هر صورت، زمان خوبی خواهیم داشت. همانطور که در تریلر نشان داده شده است، می دانیم که Venom نیز ظاهر خواهد شد، اما طرفداران همچنین خاطرنشان کردند که Kraven the Hunter نیز احتمالاً نقشی را ایفا خواهد کرد. این شخصیت در حال روایت تریلر شنیده می شود. مدتی طول می کشد تا Marvel’s Spider-Man 2 آماده بازی شود، اما با قضاوت بر اساس این لیست، در این میان هیچ کمبودی برای بازی وجود ندارد.

بازی Marvel's Spider-Man 2

 

بازی Cities: Skylines II ( تاریخ انتشار :  2023 )

این بازی شبیه ساز city0buildingنسخه اصلی نیست. تریلر اعلامی Cities: Skylines II کاملاً زیبا به نظر می رسد و به گونه ای تنظیم شده است که واقع بینانه ترین و عمیق ترین سازنده شهر باشد. ما هنوز تاریخ انتشار دقیقی نداریم، اما این بازی قرار است در سال 2023 منتشر شود.

بازی Cities: Skylines II

 

بازی The Lord Of The Rings: Gollum ( تاریخ انتشار :  2023 )

The Lord of the Rings: Gollum یکی از اولین بازی هایی بود که قرار بود برای PS5 عرضه شود. این بازی فعلا در حال توسعه در استودیوی آلمانی Daedalic Entertainment است، بازی قبل از اتفاقات کتاب‌ رخ می‌دهد و بر گولوم و درگیری‌های مداوم در سر او تمرکز خواهد کرد. این یک بازی اکشن ماجراجویی با عناصر مخفی کاری خواهد بود و گولوم مانند فیلم های پیتر جکسون نخواهد بود. همچنین بر خلاف بازی‌های اخیر Mordor از برادران وارنر. The Lord of the Rings: Gollum چندین بار به تعویق افتاده است تا اطمینان حاصل شود که انتظارات را برآورده می‌کند. اکنون قرار است در سال 2023 منتشر شود

بازی The Lord Of The Rings: Gollum

 

بازی Payday 3 ( تاریخ انتشار :  2023 )

از آنجایی که Payday 3 هنوز کامل نشده است، ما اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم. توسعه‌دهنده نرم‌افزار Overkill تأیید کرد که این بازی قرار است در شهر نیویورک، پس از رویدادهای Payday 2 اتفاق بیفتد. حتی اگر گیم‌پلی آن فاش نشده باشد، احتمالاً می‌توانید انتظار همان اول شخص فوق‌العاده را داشته باشید. گیم پلی شوتر، با تاکید بر جمع آوری هر چه بیشتر غارت. یک عنصر تصادفی در Payday وجود دارد، که امیدواریم منجر به طرح‌بندی سطوح مختلف شود و در هر سرقت آن را احساس کنیم !

بازی Payday 3

 

بازی Hollow Knight: Silksong ( تاریخ انتشار :  2023 )

چیزی که به عنوان یک افزودنی Hollow Knight DLC آغاز شد، در نهایت به یک دنباله کامل تبدیل شد. Silksong بازی کاملاً جدیدی از Team Cherry است که بر اساس نسخه قبلی خود ساخته شده است، اما با چند تغییر جدید. در Silksong، شما در نقش هورنت بازی می کنید، شخصیتی که در قسمت اول به عنوان یک رئیس ظاهر شد. این بازی بازیکنان را به سفری از طریق پادشاهی Pharloom با هدف رسیدن به قله می فرستد. این بازی همچنان دارای گیم پلی اکشن سخت، با عناصر Metroidvania است، اما یک داستان جدید و برخی عناصر گیم پلی اضافی وجود دارد.

بازی Hollow Knight: Silksong

 

بازی Avatar: Frontiers of Pandora ( تاریخ انتشار :  2023 )

به سبک سنتی یوبی سافت، Avatar: Frontiers of Pandora یک بازی اکشن جهان باز آینده بر اساس سری فیلم های جیمز کامرون است. این بازی یک داستان اختصاصی ارائه می دهد که بازیکنان را به سفری در سراسر مرز غربی می فرستد تا RDA را که زمین را تهدید می کند شکست دهد. جالب اینجاست که Frontiers of Pandora از منظر اول شخص اتفاق می‌افتد، بسیار شبیه به سری Far Cry. این بازی برای اولین بار در E3 2021 معرفی شد اما تا سال 2023 یا 2024 به تعویق افتاد.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora

 

بازی Alan Wake II ( تاریخ انتشار :  2023 )

Alan Wake محبوب Remedy Entertainment در سال 2023 دنباله‌ای می‌گیرد. این بازی با نام Alan Wake II، داستان نسخه قبلی خود را ادامه می‌دهد و این بار بیشتر بر مکانیک‌های بقا و ترسناک تاکید دارد. این انحصاری برای سخت‌افزار نسل جدید خواهد بود، به این معنی که برای PS4 و Xbox One منتشر نمیشود، مرزهای فناوری را پشت سر بگذارد. چیز زیادی درباره این بازی نمی دانیم، اما هیجان زده هستیم که در سال 2023 آن را بازی کنیم !

جهت خرید بازی Alan Wake II  اینجا کلیک کنید 

بازی Alan Wake II

 

بازی Final Fantasy VII Rebirth ( تاریخ انتشار :  2023 )

به عنوان ادامه‌ی بازسازی تحسین‌شده Final Fantasy VII، قسمت بعدی، با نام رسمی Rebirth، در سال 2023 عرضه خواهد شد. Square Enix این بازی را در جریان رویداد اخیر Final Fantasy VII معرفی کرد، جایی که تأیید کرد این بازی یک انحصاری برای PS5 خواهد بود. کارگردانی آن بر عهده نائوکی هاماگوچی است که کارگردان قسمت اول بود. همانطور که می دانید، Final Fantasy VII Remake تنها بخش کوچکی از بازی اصلی را پوشش می دهد، بنابراین هنوز داستان های زیادی برای گفتن باقی مانده است. مشخص نیست چه زمانی بازی عرضه می‌شود یا چه مقدار از داستان را پوشش می‌دهد، اما آنچه آشکار است این است که طرفداران مانند همیشه برای ادامه سفر Cloud هیجان‌زده هستند. حداقل ما Intergrade داریم تا ما را تا قسمت بعدی نگه دارد.

Final Fantasy VII Rebirth

 

بازی Tekken 8 ( تاریخ انتشار :  2023 )

همانطور که در سپتامبر 2022 مشخص شد، Tekken 8 واقعاً در دست ساخت است. این قسمت جدید به طور کامل در Unreal Engine 5 ساخته شده است و از هیچ ورودی قبلی بازی استفاده نخواهد کرد. ما اطلاعات زیادی در مورد این بازی نداریم، اما کارگردان بازی Katsuhiro Harada گفت که این قسمت جدید به عنوان یک “نقطه عطف” برای این سری خواهد بود. ما باید مدتی برای این مورد صبر کنیم، زیرا هنوز پنجره انتشاری برای این بازی وجود ندارد.

بازی Tekken 8

 

بازی Skull and Bones ( تاریخ انتشار :  2023 )

Skull and Bones برای ششمین بار (و امیدوارم آخرین بار) به تعویق افتاد – اکنون تاریخ انتشار مبهم «اوایل 2023 تا 2024» مشخص شده است. نسخه نهایی Skull and Bones ترکیبی از عناوین جهان باز Ubisoft، بازی‌های بقا و نسخه دقیق‌تری از مبارزات دریایی سری Assassin’s Creed است. آیا بازیکنان پس از این که این عنوان با تاخیرهای زیادی مواجه شده است، همچنان علاقه مند هستند؟ و آیا در مقابل موفقیت Sea of Thieves قرار خواهد گرفت؟ فقط زمان می تواند بگوید.

جهت خرید بازی Skull and Bones اینجا کلیک کنید 

بازی Skull and Bones

 

بازی Like a Dragon 8 ( تاریخ انتشار :  2023 )

بازی اصلی بعدی Yakuza اکنون رسماً با عنوان Like a Dragon در غرب در سال 2023 عرضه می شود. Like a Dragon 8 پس از وقایع نسخه قبلی اتفاق می افتد، کازوما کیریو و ایچیبان کاسوگا در قسمت آخر بازی خواهند کرد و بازی را هیجان انگیز خواهد کرد. مبارزات نوبتی دوست داشتنی از قبل. هر یک از قهرمانان فوق، مهمانی مخصوص به خود را خواهند داشت، اما فراتر از آن، اطلاعات کمی در مورد این بازی وجود دارد. خوشبختانه، در این مدت هیچ کمبودی در بازی‌های Like a Dragon وجود ندارد!

بازی Like a Dragon 8

 

همچنین شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید : 100 بازی برتر تاریخ از نگاه IGN 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من