YT GAME

جهت دریافت سفارش به پشتیبانی تلگرام پیام بدید

بازیهای پلی استیشن پلاس برای خرداد ماه 1402

بازیهای GAME CATALOG ماه می 2023

فهرست مطالب

به مانند هر ماه این ماه هم پلی استیشن از بازیهای ماه می  (Game Catalog for Extra and Premium) و بازیهای Classics Catalog برای مشترکین  Premium رونمایی کرد . که در ادامه این بازیها را معرفی خواهیم کرد :

بازیهای GAME CATALOG ماه می 2023 :

Bus Simulator 21: Next Stop نسخه (PS5، PS4)

با این به‌روزرسانی جامع از Bus Simulator 21 از پیشرفت‌های بسیاری در بازی و حالت بازی کاملاً جدید لذت ببرید. حالت شغلی حالت Sandbox را با سیستم اقتصادی کمپین ترکیب می‌کند. شما از همان ابتدای بازی به تمام ایستگاه‌های اتوبوس و مدل‌های اتوبوس دسترسی دارید و مجبور نیستید با انجام ماموریت‌ها به تدریج همه چیز را باز کنید. نسخه PS5 شامل گرافیک بهبود یافته، بازخورد لمسی، پشتیبانی از ماشه تطبیقی و وضوح 4K است.

Conan Exiles نسخه (PS4)

 Conan Exiles یک بازی زنده بقا چند نفره آنلاین است که اکنون با جادوگری در سرزمین Conan the Barbarian جریان دارد. وارد یک ماسه‌بازی وسیع و جهان باز شوید و با دوستان و غریبه‌ها بازی کنید تا خانه خود یا حتی یک شهر مشترک را بسازید. در دمای سرد یخبندان زنده بمانید، سیاه چال‌های پر از غارت را کاوش کنید، شخصیت خود را از بازمانده‌ای به جادوگر وحشی و قدرتمند تبدیل کنید و برای تسلط بر دشمنان خود در جنگ‌های حماسی محاصره بجنگید. Conan Exiles را می توان به صورت تک نفره کامل، کوآپ یا چند نفره آنلاین مداوم بازی کرد.

Dishonored: Death of the Outsider نسخه (PS4)

نقش بیلی لورک (معروف به مگان فاستر) را بازی کنید که زمانی یکی از بدنام ترین قاتلان اجیر شده دانوال بود. با مرشد قدیمی‌تان، قاتل افسانه‌ای داود، دوباره متحد می‌شوید، بزرگ‌ترین قتلی را انجام می‌دهید که تاکنون تصور شده است: کشتن بیرونی، شخصیتی خداگونه که بیلی و داود او را ابزاری برای برخی از شرم‌آورترین لحظات امپراتوری می‌دانند. همانطور که به اعماق بدترین گوشه های کارناکا می روید تا رمز و راز Outsider و منشأ او را کشف کنید، با مخالفت های مرگبار، قدرت های باستانی و تصمیمات دشواری روبرو خواهید شد که برای همیشه دنیای اطراف شما را تغییر خواهند داد.

بازی Dishonored: Death of the Outsider

Dishonored 2 نسخه (PS4)

نقش خود را به عنوان یک قاتل ماوراء طبیعی در Dishonored 2 تکرار کنید. در دنیایی که عرفان و صنعت با هم برخورد می کنند، راه خود را بازی کنید. آیا نقش امپراطور امیلی کالدوین را انتخاب می کنید یا محافظ سلطنتی، کوروو آتانو؟ آیا راه خود را از طریق بازی پنهان خواهید کرد، از سیستم مبارزه وحشیانه آن استفاده کامل خواهید کرد یا از ترکیبی از هر دو استفاده خواهید کرد؟ چگونه می توانید مجموعه منحصر به فرد شخصیت خود از قدرت ها، سلاح ها و ابزارها را برای از بین بردن دشمنان خود ترکیب کنید؟ داستان به انتخاب‌های شما پاسخ می‌دهد و به نتایج جذابی منجر می‌شود، زیرا شما در هر یک از ماموریت‌های دست‌ساز بازی بازی می‌کنید.

The Evil Within 2 نسخه (PS4)

از مغز متفکر شینجی میکامی، The Evil Within 2 آخرین تکامل ترسناک بقا است. کارآگاه سباستین کاستلانوس همه چیز را از دست داده است. اما وقتی به او فرصتی داده می شود تا دخترش را نجات دهد، باید یک بار دیگر وارد دنیای کابوس وار STEM شود. تهدیدهای هولناکی از هر گوشه و کناری ظاهر می شوند که جهان در اطراف او می پیچد و می پیچد. آیا سباستین با اسلحه و تله با مصیبت روبرو خواهد شد یا برای زنده ماندن از میان سایه ها پنهانی عبور خواهد کرد.

بازی The Evil Within 2

HUMANITY  نسخه (PS5، PS4)

شما یک شیبا اینو هستید که وظیفه فرماندهی به جمعیت عظیم و راهپیمایی برای پریدن، چرخش، هل دادن، شناور شدن، تیراندازی و صعود به راه نجات را دارید. توده ها را از طریق بیش از 90 مرحله پر از موانع، دشمنان، پازل ها، مهارت های بازشدنی، و مبارزات وحشیانه با رئیس در کمپین روایی هدایت کنید، یا مجموعه گسترده ای از سطوح ساخته شده توسط کاربر را مرور کنید (یا سطح خود را بسازید!) از طریق فوق العاده آسان ساخته شده است. برای استفاده در بازی Stage Creator. Humanity همچنین شامل پشتیبانی از PlayStation VR و PlayStation VR2 می شود.

Lake نسخه (PS5، PS4)

در این ماجراجویی داستان محور، نقش مردیث وایس چهل و چند ساله را بر عهده بگیرید که از شهر بزرگ به زادگاه آرام خود بازمی گردد. او شغل پرمشغله خود را در یک شرکت نرم افزاری مبادله می کند تا جای پدرش، حامل پست محلی را پر کند. در طول اقامت دو هفته ای خود در پراویدنس اوکس زیبا، اورگان، او با چند چهره آشنا و همچنین تعداد زیادی از افراد جدید روبرو می شود. به عنوان مردیت، شما باید تصمیم بگیرید که با چه کسی صحبت کنید، با چه کسی دوست شوید و شاید حتی یک رابطه عاشقانه را شروع کنید.

Rain World نسخه (PS4)

با الهام از سادگی کلاسیک‌های 16 بیتی، این پلتفرمر بقا برای شکار طعمه‌های خود و فرار از شکارچیان درنده نیاز به دزدی سریع دارد. دنیای وسیعی از بیش از 1600 اتاق را کاوش کنید که شامل 12 منطقه متنوع پر از اسرار باستانی و خطرات کشف نشده است. دزدکی حرکت کنید، بالا بروید و از میان اکوسیستم پویا و دائماً در حال تغییر شکارچیان و طعمه ها بپرید. با طراحی رویه ای و هوش مصنوعی فردی، هر بازی یک چالش منحصر به فرد است.

Ratchet & Clank: Rift Apart نسخه (PS5، PS4)

در یک ماجراجویی بین بعدی قدم بزنید. با Ratchet و Clank به دنبال یک امپراتور شیطانی از واقعیتی دیگر باشید. در حالی که ماجراجویان بین کهکشانی به کنسول پلی‌استیشن 5 می‌روند، بین جهان‌های پر اکشن و فراتر از آن با سرعت‌های شگفت‌انگیز پرش کنید – با تصاویری خیره‌کننده و  دیوانه‌کننده.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration نسخه (PS4)

در Rise of the Tomb Raider، لارا کرافت بیش از یک بازمانده می شود زیرا اولین سفر خود به Tomb Raiding را به خائنانه ترین و دورافتاده ترین مناطق سیبری آغاز می کند. این نسخه 20 ساله جشن شامل محتوای تک‌نفره «Blood Ties»، پشتیبانی PSVR برای «Blood Ties»، حالت مبارزه با زامبی‌ها «Lara’s Nightmare»، بازی مشارکتی آنلاین برای حالت استقامت، تنظیم دشواری «Extreme Survivo» برای کمپین اصلی است. لباس و تفنگ جشن 20 ساله و 5 پوسته کلاسیک لارا.

Rune Factory 4 Special نسخه (PS4)

در این ماجراجویی کشاورزی فانتزی، محصولات کشاورزی کنید، هیولا پرورش دهید، ماهی بگیرید، غذاهای خوشمزه بپزید، و تجهیزات قدرتمند بسازید. برای کشف سیاه چال های خطرناک خارج از دروازه های شهر سرمایه گذاری کنید. از شمشیرها، نیزه‌ها، چوب‌ها و دیگر سلاح‌ها و جادو استفاده کنید تا تاکتیک‌های نبرد خود را شخصی‌سازی کنید، زیرا هیولاهای مهیبی در سیاه‌چال‌های پر از تله منتظر هستند. با یک بازیگر جذاب و تعاملی از شخصیت ها دوست شوید (یا بیشتر از دوستان) و با جشنواره ها و مسابقات فصلی به دهکده روح بدهید.

Sakuna: Of Rice and Ruin  نسخه (PS4)

با هیولاها مبارزه کنید و برنج را در این عنوان اکشن اکشن جذاب و اسکرول جانبی پرورش دهید. هنر باستانی کشاورزی را از کاشت تا برداشت بیاموزید تا محصول عالی را کشت کنید. به عنوان یک الهه برداشت، قدرت ساکونا با هر محصول برنج افزایش می‌یابد، با ویژگی‌هایی مانند زیبایی‌شناسی و طعم که مستقیماً با توانایی‌های رزمی او مرتبط است. با استفاده از ابزارهای مزرعه به عنوان سلاح، حملات سریع، سنگین و ویژه را با هم زنجیره بزنید تا جانوران اهریمنی را از بین ببرید، در حالی که تسلط بر “لباس الهی” جادویی برای مقابله با سکوهای دوردست، فرار از خطر و غلبه بر دشمنان قدرتمند ضروری است.

Shadow of the Tomb Raider  نسخه (PS4)

آخرین فصل از پیدایش لارا را در حالی که او برای نجات جهان از آخرالزمان مایاها مسابقه می دهد، تجربه کنید. برای زنده ماندن در یک محیط جنگلی نابخشودنی تسلط پیدا کنید. محیط های زیر آب پر از شکاف ها و سیستم های تونل عمیق را کاوش کنید. مقبره‌ها ترسناک‌تر از همیشه هستند و برای رسیدن به آن‌ها به تکنیک‌های پیمایش پیشرفته نیاز دارند و زمانی که داخل آن‌ها قرار می‌گیرند با پازل‌های مرگبار پر می‌شوند. یک شهر مخفی را کشف کنید و بزرگترین فضای مرکز موجود در بازی Tomb Raider را کشف کنید.

بازی Shadow of the Tomb Raider

Soundfall نسخه (PS5، PS4)

Soundfall یک خزنده سیاهچال مبتنی بر موسیقی سریع است که اکشن تیراندازی غارت‌کننده را با گیم‌پلی مبتنی بر ریتم ترکیب می‌کند تا دنیایی از موسیقی را ایجاد کند که شبیه سایرین نیست. هر چه زمان اقدامات خود را به ریتم موسیقی متن نزدیکتر کنید، قدرتمندتر می شوید. قفل توانایی های جدید قدرتمند را باز کنید و سمفونی را کشف کنید تا سلاح های باورنکردنی مبتنی بر موسیقی را کشف کنید! بارگیری خود را با بیش از 500 قطعه تجهیزات برای انتخاب سفارشی کنید و به صورت انفرادی یا با حداکثر چهار بازیکن به صورت محلی یا آنلاین شرکت کنید.

Story of Seasons: Friends of Mineral Town نسخه (PS4)

به شهر زیتون خوش آمدید، یک جامعه صلح آمیز که توسط پدربزرگ پیشرو شما و دوستانش تأسیس شده است. اکنون که مزرعه او را در اختیار گرفته اید، وظیفه شماست که میراث او را ادامه دهید. بیابان را رام کنید و مزرعه خود را از پایه بسازید. برای برآورده کردن درخواست‌ها و بهبود زیرساخت‌های Olive Town، ارتقاء ابزارها یا سفارش لباس‌ها و لوازم جدید، مواد را جمع‌آوری و پردازش کنید. در جشنواره های محلی شرکت کنید و زنده شدن شهر را تماشا کنید. با بیش از 200 رویداد منحصر به فرد، همسایگان خود را بهتر بشناسید، و حتی ممکن است عشق را با یک شخص خاص پیدا کنید. (Story of Seasons: Friends of Mineral Town + Expansion Pass Set برای دانلود و بازی پایه Story of Seasons: Friends of Mineral Town برای استریم در دسترس خواهد بود.)

Tomb Raider: Definitive Edition نسخه (PS4)

اکشن-ماجراجویی سینمایی که لارا کرافت را مجبور کرد از یک زن جوان بی‌تجربه به یک بازمانده سرسخت تبدیل شود، از پلی‌استیشن 3 به پلی‌استیشن 4 بازسازی شده است، که شامل یک لارا با جزئیات وسواس‌آمیز و یک لارا به طرز خیره‌کننده‌ای می‌شود. جهان لارا باید نبرد با اکتان بالا را تحمل کند، سلاح ها و تجهیزات خود را سفارشی کند و بر محیط های طاقت فرسا غلبه کند تا از اولین ماجراجویی خود جان سالم به در ببرد و راز مرگبار جزیره را کشف کند. نسخه قطعی اکشن-ماجراجویی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است شامل محتوای جایزه و ترکیبی از تمام محتوای قابل دانلود است.

Thymesia نسخه (PS5)

Thymesia یک اکشن-RPG طاقت فرسا با نبردهای سریع و یک سیستم جنگ افزاری پیچیده طاعون است. اسلحه های طاعون را از روسای وحشتناک و دشمنان مهیب بگیرید و از آنها به عنوان سلاح های مرگبار استفاده کنید. در حین نبرد به شکل کلاغ خود تغییر حالت دهید، پرهایی مانند خنجر پرتاب کنید تا حملات دشمنان خود را متوقف کنید و اعدام را انجام دهید. حرکات اولیه Corvus و سلاح های طاعون را ارتقا و اصلاح کنید، سبک بازی خود را بسازید و برای چالش هایی که در انتظار شماست به روش منحصر به فرد خود آماده شوید.

Watch Dogs: Legion  نسخه (PS5، PS4)

یک دنیای باز شهری عظیم را کاوش کنید که دارای مکان‌های دیدنی نمادین لندن و فعالیت‌های جانبی سرگرم‌کننده است در حالی که تقریباً از هر کسی که می‌بینید هنگام هک کردن، نفوذ و مبارزه برای بازپس گیری شهری روبروی آن، مقاومت ایجاد می‌کنید. سقوط به عنوان هر کسی در شهر استخدام کنید و بازی کنید. هرکسی را که می بینید، پیشینه، شخصیت و مجموعه مهارت های منحصر به فردی دارد. پهپادهای مسلح را هک کنید، ربات‌های عنکبوتی را مستقر کنید و با استفاده از یک شنل واقعیت افزوده، دشمنان را نابود کنید. دنیای باز شهری عظیمی را کاوش کنید که دارای مکان‌های دیدنی نمادین لندن و فعالیت‌های جانبی سرگرم‌کننده است. Resistance را یک قدم جلوتر ببرید و با دوستان خود در ماموریت های جدید در حالت Online مبارزه کنید.

بازی Watch Dogs: Legion

Wolfenstein: Youngblood  نسخه (PS4)

نوزده سال پس از وقایع Wolfenstein II، BJ Blazckowicz پس از یک ماموریت در پاریس تحت اشغال نازی ها ناپدید شد. اکنون، پس از سال‌ها آموزش از سوی پدر سخت جنگ، دختران دوقلوی بی‌جی، جس و سوف بلازکوویچ، مجبور به عمل می‌شوند. با یک دوست متحد شوید یا به تنهایی بازی کنید. برای تکمیل سبک بازی خود و سفارشی کردن ظاهر خود، سطح را ارتقا دهید، کاوش کنید و ماموریت ها را برای باز کردن قفل توانایی های جدید، سلاح ها، ابزارها، لوازم آرایشی و موارد دیگر تکمیل کنید.

بازیهای CLASSICS CATALOG ماه می 2023 :

PSP

Blade Dancer: Lineage of Light  نسخه (PS5، PS4)

در دنیایی که توسط ماه منشوری ملایم محافظت می شود، یک شیطان باستانی در حال تکان است. شوالیه وحشت دوباره ظاهر شده است تا سرتاسر زمین را ویران کند و ارباب تاریکی قدرت خود را جمع می کند. تنها امید جهان در دستان لنس است، یک جوان ماجراجو. میراث خود را کشف کنید و بیاموزید که محافظ نور، بلید رقصنده بودن به چه معناست! Blade Dancer: Lineage of Light را تجربه کنید که در ابتدا بر روی PSP منتشر شد و با رندر کردن، بازگشت، ذخیره سریع و فیلترهای ویدیوی سفارشی بهبود یافته است.

Pursuit Force (PS5، PS4) نسخه (PS5، PS4)

پنج باند شرور برای کنترل پایتخت می‌جنگند. مردم وحشت زده امید خود را از دست داده اند – و رئیس پلیس نتیجه می خواهد، سریع! به عنوان عضوی از نیروی تعقیب نخبگان وارد عمل شوید و دولت را از شر فساد خلاص کنید. در هنگام شکار مجرمان و بازیابی کالاهای دزدیده شده، پشت فرمان کامیون، قایق تندرو یا حتی هلیکوپتر شیرجه بزنید. Experience Pursuit Force در ابتدا بر روی PSP منتشر شد و با فیلترهای رندر بالا، عقب، ذخیره سریع و فیلترهای ویدیویی سفارشی بهبود یافته است.

Syphon Filter: Logan’s Shadow نسخه (PS5، PS4)

چگونه در سایه ها شکار می کنید … زمانی که سایه ها شما را شکار می کنند؟ نادیده، ناشنیده و ناشناخته – Gabe Logan، Precision Strike Operative، با رازداری بیگانه نیست. اما وقتی آخرین ماموریت لوگان برای گرفتن یک سلاح کشنده نزدیکترین متحدان او را متهم می کند، یک راز محرمانه تهدید می کند که به یک دروغ مرگبار تبدیل می شود. فیلتر سایفون را تجربه کنید: Logan’s Shadow که در ابتدا بر روی PSP منتشر شد و با رندر کردن، بازگشت به عقب، ذخیره سریع و فیلترهای ویدیوی سفارشی بهبود یافته است.

پلی استیشن 4

Ghostbusters: The Video Game Remastered نسخه (PS4)

بازی ویدیویی محبوب و مورد تحسین Ghostbusters بازگشته است. شکار ارواح، دعوا و به دام انداختن منحصربه‌فرد را با سلاح‌های قابل ارتقا در محیط‌های کاملاً تخریب‌پذیر در سراسر نیویورک تجربه کنید، همانطور که از طریق یک خط داستانی منحصربه‌فرد که توسط نویسندگان فیلم‌های اصلی Dan Aykroyd و Harold Ramis نوشته شده است، بازی می‌کنید. این بازی دارای صداها و شباهت های درون بازی بیل موری، دن آیکروید، هارولد رامیس و ارنی هادسون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من