YT GAME

جهت دریافت سفارش به پشتیبانی تلگرام پیام بدید

رده بندی تمامی بازیهای Assassin’s Creed براساس سال انتشار

رده بندی تمامی بازیهای Assassin’s Creed

فهرست مطالب

سری بازی های Assassin’s Creed یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین سری بازیها در تاریخ گیم است اما اگر به تازگی با این فرنچایز آشنا شده اید در ادامه لیست بازیها به ترتیب انتشار را برای شما عزیزان آورده ایم و همچنین در ابتدا 5 بازی برتر Assassin’s Creed را نیز از نظر خودم برای شما مشخص کرده ام . برای کسانی که نمیدانند تا الان  یازده بازی از سال 2007 تا 2023 منتشر شده است . این بازی همچنین دارای تعداد زیادی اسپین آف و DLC است که در این پست به آنها اشاره ای نمیکنیم و فقط بازیهای اصلی را برای شما آورده ایم .

بهترین بازی Assassin’s Creed بر اساس رتبه بندی

در ادامه 5 بازی برتر  Assassin’s Creed از دیدگاه شخصی خودم که تمامی بازی های این فرنچایز رو انجام داده ام معرفی کرده ام

  1. Assassin’s Creed: Brotherhood

  2. Assassin’s Creed IV: Black Flag
  3. Assassin’s Creed II
  4. Assassin’s Creed: Origins
  5. Assassin’s Creed

شاید زیاد با این لیست موافق نباشید اما  کسانی که بازی های کلاسیک این سری را بازی کرده اند می دانند که بازی های قبل از سال 2013 چقدر شاهکار بوده اند ! اما در بازی جدید که از این سری منتشر شده است تنها بازی Assassin’s Creed: Origins برای من جذاب بوده است .

رده بندی تمامی بازیهای Assassin’s Creed براساس سال انتشار تا سال از 2007 تا 2023

 

1. Assassin’s Creed (2007)

در قسمت اول Assassin’s Creed، دزموند مایلز با صداپیشگی نولان نورث در آزمایشگاهی در داخل Animus بیدار می شود، دستگاهی که به او اجازه می دهد تا خاطرات جد خود را دوباره زنده کند. او با مردی که مسئول آوردن او به انیموس است روبرو می‌شود، اما ویدیک (فیل پروکتور) او را برای اطلاعاتی که تنها با زنده کردن زندگی Altair به دست می‌آورد میخواهد.

وقتی دزموند وارد انیموس می شود، داستان آلتایر را برای بازیابی گوی طلایی آغاز می کند. هنگامی که او در ماموریت خود شکست می خورد، درجه و اسلحه از او گرفته می شود. برای بازپس گیری عنوان اصلی خود، او به ماموریتی فرستاده می شود تا 9 نفر از اعضای سازمان تمپلار را ترور کند. در طول مسیر، Altair همچنین باید اطلاعات مربوط به هر یک از اهداف را جمع آوری کرده و گزارش دهد.

به دزموند اجازه داده می شود در بین مسیرهای Altair استراحت کند، جایی که او با دستیار دکتر ویدیک، لوسی استیلمن، که توسط کریستن بل صداگذاری می شود، بسیار صمیمی می شود. در این وقفه های کوتاه، دزموند در مورد تمپلارهای امروزی و آنچه آنها به دنبال آن هستند می آموزد.

بازی Assassin’s Creed

2. Assassin’s Creed II (2009)

در این قسمت دوم از Assassin’s Creed ، دزموند در حال آموزش است که با کمک یکی دیگر از اجداد گذشته، یک قاتل مدرن باشد. انیموس به خاطرات اتزیو وارد می شود. داستان اتزیو در قرن پانزدهم رنسانس آغاز می شود. او نگاه می کند که پدر و برادرانش به دار آویخته شده اند پس از آن، او از شهر فرار می کند و به سمت ویلای عمویش ماریو می رود.

در طول تلاش اتزیو برای انتقام، او چند متحد به دست می آورد: یکی لئوناردو داوینچی افسانه ای است . داوینچی بسیاری از ابزارهای قاتل را که اتزیو از پدرش گرفت، با استفاده از شماتیک هایی که در صفحات Codex Altair یافت می شود، تقویت میکند.

دزموند و دکتر ویدیک وقتی متوجه می‌شوند که بخش‌هایی از خاطرات اتزیو محافظت می‌شوند و انیموس قادر به شناسایی آن‌ها نیستند، با کمی موانع مواجه می‌شوند.

بازی Assassin’s Creed II

3. Assassin’s Creed: Brotherhood (2010)

بازی Assassin’s Creed: Brotherhood از جایی که بازی قبلی بود ادامه می یابد. دزموند، لوسی، ربکا و بقیه باند آنها در خرابه‌های ویلا آئودیتوره اردو زدند. هنگامی که آنها از دست معبدها در امان هستند، دزموند به زندگی اتزیو باز می گردد.

خط داستانی اتزیو در سال 1499 زمانی که او از Vault خارج می شود، بازمی گردد. سپس اتزیو به همراه عمویش ماریو (فرد تاتاسیوره) به خانه برمی گردد، اما ماریو توسط سزار کشته می شود. سزار اپل یا همان سیب طلایی را برای خود و تمپلارها می گیرد.

پس از از دست دادن عمویش، اتزیو تصمیم گرفت تا با ترور بازیکنان کلیدی در سازماندهی سزار و خرابکاری منابع او، رم را به شکوه سابق خود بازگرداند. اتزیو در نهایت سیب را پیدا میکند و آن را پنهان می کند. وقتی دزموند بیدار می شود، می تواند سیب را از آنچه از خاطرات اتزیو آموخته است، پیدا کند.

بازی Assassin’s Creed: Brotherhood

4. Assassin’s Creed: Revelations (2011)

در این قسمت از Assassin’s Creed ، شما هر سه شخصیت اصلی را می بینید: Altair، Ezio و Desmond. اتزیو به 1511 قسطنطنیه سفر می کند. قسطنطنیه به چهار ناحیه تقسیم می شود: کنستانتین، بایزید، امپراتوری و گالاتا. تمپلارها اکثریت شهر زیرزمینی کاپادوکیا را به طور کامل تسخیر کرده اند ، جایی که اتزیو این سفر را آغاز می کند.

زمانی که اتزیو در کاپادوکیه است، متوجه می شود که آلتایر یک اثر باستانی را مهر و موم کرده است که می تواند برای همیشه به تمپلارها پایان دهد. اتزیو از یادگارهای اولین تمدن برای زنده کردن خاطرات و تجربیات Altair درست مانند دزموند استفاده می کند.

با این حال، در روزگار کنونی، دزموند در داخل Animus 2.0 به دام افتاده است. او یک حالت امن به نام اتاق سیاه پیدا می کند که در آن باید یک حافظه کلیدی پیدا کند که او را با Altair و Ezio مرتبط کند و او را از حالت کما بیدار کند.

بازی Assassin’s Creed: Revelations

5. Assassin’s Creed III (2012)

پنجمین بازی به حماسه حماسی در قرن هجدهم در آمریکا در طول انقلاب آمریکا اتفاق می افتد. Assassin’s Creed III شخصیت جدیدی به نام Ratonhnhake:ton را معرفی کرد که با نام Connor نیز شناخته می شود. پدر کانر استاد بزرگ فرقه معبد در مستعمرات آمریکا است.

درست پس از وقایع Revelations، دزموند و گروهش معبد اولین تمدن اساسینز ها را در نیویورک پیدا می کنند. با استفاده از Apple of Eden می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. نفوذ جونو باعث می‌شود دزموند زندگی هیثام کنوی را در سال 1754 در انگلستان تجربه کند، وقتی که دوباره وارد آنیموس شد.

 

بازی Assassin’s Creed III

6. Assassin’s Creed IV: Black Flag (2013)

شما فکر می کنید که مرگ دزموند پایانی است برای استفاده Absergo از او برای اطلاعات در مورد اجدادش، اما اینطور نیست.

آن‌ها نمونه‌هایی از جسد دزموند می‌گیرند که به آن‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از توانایی‌های محاسبات ابری Animus به جستجوی خاطرات او ادامه دهند. سپس Absergo شخصی را استخدام می کند که بتواند به خاطرات نگاه کند و زندگی ادوارد کنوی را دوباره زنده کند.

ادوارد کنوی یک دزد دریایی قرن هجدهم و پدربزرگ کانر از بازی قبلی بود. او نقشه ای را بین تمپلارها در امپراتوری بریتانیا و اسپانیا کشف می کند. Sage تنها کسی است که می تواند آنها را به رصدخانه ای هدایت کند، که یک دستگاه قدیمی در آن وجود دارد که می تواند برای جاسوسی از هر کسی در هر کجا استفاده شود.

با کشتن تصادفی دانکن، ادوارد وارد جامعه تمپلارهای قاتل می شود.

بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag

7. Assassin’s Creed: Rogue (2014)

در این قسمت قاتلان ما یک عضو جدید را به گروه خود اضافه می کند: Shay Patrick Cormac.

او در حین آموزش در بخش اقیانوس اطلس شمالی با یک قاتل دیگر به نام Adewale آشنا می شود. Adewale اخبار مخربی از زلزله ای که پورتو پرنس را ویران کرد به ارمغان می آورد.

سپس شی برای بررسی علاقه تمپلارها به مصنوعات و دست نوشته های پیشرو که به معبدی که اتفاقاً در پورتو پرنس بود مرتبط است باعث می شود او استخدام می شود. سپس شی یک معبد را جعل می کند آن را به بنجامین فرانکلین می دهد که صداپیشگی آن را ریک جونز بر عهده دارد. آزمایش‌های بنجامین فرانکلین با الکتریسیته نقشه‌ای را تولید می‌کند که تمام مکان‌های معابد را نشان می‌دهد. معبدی در لیسبون قطعه عدن را در خود جای داده است. Shay فرستاده می شود تا آن را پیدا کند.

با این حال، هنگامی که او از خطری که در پیدا کردن یک قطعه عدن وجود دارد مطلع می شود، تصمیم می گیرد از این ماموریت صرف نظر کند و نسخه خطی را بدزدد تا دیگر تخریبی رخ ندهداما قبل از اینکه بتواند نسخه خطی را نابود کند به او شلیک می کنند.

بازی Assassin’s Creed: Rogue

8. Assassin’s Creed: Unity (2014)

Assassin’s Creed: Unity در سال 1307 آغاز می شود. یک تمپلار قبل از ترور، یک شمشیر و کتاب را در یک سرداب پنهان می کند. سپس می بینید که خاطرات به سمت مرگ دی مولای و او در حال نفرین کردن پادشاه فیلیپ چهارم و پاپ کلمنت پنجم است.

در زمان کنونی، بیشاپ، یکی از اعضای قاتل مدرن، کنترل حافظه را در دست می گیرد. این خاطره در سال 1776 به ورسای می رود. در این خاطره، آرنو دوریان با الیز د لا سر آشنا می شود. او دختر استاد بزرگ اساسینز ها است. پس از این داستان به جلو می رود تا آرنو به یک مهمانی مخفیانه برای ملاقات با الیز برود. هنگامی که او به صورت مخفیانه بیرون می آید، استاد بزرگ به قتل میرسد و به عنوان قاتل او را اشتباه میگیرند.

پس از فرار از سلول زندان، او به خانه اش در الیز برمی گردد تا او را برگردانند. او سپس به اخوان المسلمین می‌پیوندد و یافتن تمام تمپلارهای درگیر با قتل دی لا سر را هدف خود قرار می‌دهد.

بازی Assassin’s Creed: Unity

9. Assassin’s Creed: Syndicate (2015)

در این قسمت، یک  قاتل دوباره فراخوانده می شود تا زندگی قاتلان بیشتری را زنده کند. این بار قاتلان دوقلوهای جیکوب و ایوی فرای هستند و وظیفه یافتن قطعه ای از عدن در لندن را دارند .

با این حال، بازیابی قطعه عدن از آنجایی که لندن توسط استاد بزرگ معبد، کرافورد استاریک، سبقت گرفته شده است بسیار زمان بر است . دستور کار استاریک افزایش قدرت سیاسی تمپلارها در جهان است. او نمی دانست که در خارج از لندن، دوقلوهای فرای قبلاً شروع به خراب کردن برنامه های او کرده اند.

تصمیم به سرپیچی از اخوان، دوقلوها به لندن می روند و در آنجا با یکی از آشنایان پدرشان ملاقات می کنند. آنها با هم شروع به شکست دادن باندهای تحت کنترل تمپلار و کشتن تمپلارهای رده بالا می کنند. در نهایت باند جنایتکار خود را به نام Rooks تشکیل می دهند و افراد مختلفی را با ماموریت خود به خدمت می گیرند.

بازی Assassin’s Creed: Syndicate

10. Assassin’s Creed: Origins (2017)

در  قسمت دهم بازی، شما به سال 49 قبل از میلاد برمی گردید تا بایک و پسرش خمو را ملاقات کنید. آنها در نهایت توسط یک گروه و مردان نقابدار ربوده شده و به یک طاق در معبد آمون برده می شوند. در آنجا، مردان نقابدار یک سیب عدن خفته را به بایک می دهند و سعی می کنند او را مجبور کنند تا یک خزانه مخفی را باز کند. در حالی که بایک در تلاش برای فرار از دست اسیرکنندگان خود بود، به طور تصادفی Khemu را می کشد.

پس از مرگ پسرش، هدف بایک کشتن همه مردانی است که مسئول مرگ پسرش هستند. تلاش او به مکان های مختلفی از جمله سیوا و اسکندریه منجر می شود. در اسکندریه، بایک با کلئوپاترا آشنا می شود که تأیید می کند که در واقع بیش از پنج مرد در مرگ بایک دخیل هستند. یک نظم کامل وجود دارد که به عنوان نظم باستانی شناخته می شود و هدف آنها تصرف مصر است.

سپس کلئوپاترا به بایک میگوید که بیشتر اعضای گروه باستانی‌ها چه کسانی هستند و به بایک مأموریت می‌دهد تا آنها را بکشد.

بازی Assassin’s Creed: Origins

11. Assassin’s Creed: Odyssey (2018)

داستان این Assassin’s Creed با نبرد ترموپیل بین اسپارت ها و ایرانی ها آغاز می شود. شاه لئونیداس، رهبر ارتش اسپارت، در این نبرد پیروز می شود، اما متوجه می شود که ایرانیان مسیر کوهستانی را پیدا کرده اند.

در حال حاضر نیزه شاه لئونیداس کشف شده است و DNA آن را نگه می دارد که می تواند Animus را فعال کند. در داخل آنیموس، خاطره با Misthios در کودکی شروع می شود. پس از پرتاب شدن از کوه و زنده ماندن، Misthios به جزیره Kephallonis فرار می کنند.

بعداً، Misthios برای ترور گرگ اسپارت استخدام می شود تا متوجه شود که گرگ اسپارت کسی جز نیکولاوس نیست. Misthios به دلف سفر می کند و در آنجا با هرودوتوس ملاقات می کند و در مورد فرقه کیهان به او هشدار داده می شود.  Misthios تصمیم می گیرد قبل از اینکه این  فرقه بتواند کنترل یونان را به دست بگیرد و از شر آنها خلاص شود، فرقه را نابود کند.

بازی Assassin’s Creed: Odyssey

12. Assassin’s Creed: Valhalla (2021)

اگر Vikings را دوست دارید، جدیدترین قسمت Assassin’s Creed ارزش بازی کردن را دارد. در ابتدای AC Valhalla، به نروژ قرن نهم بازمی‌گردید و شهر وایکینگ‌ها را تماشا می‌کنید که توسط جنگ‌سالار Kjotve از دید Eivor Varinsdottir مورد حمله قرار می‌گیرد.

سال‌ها بعد، با بازی در نقش Eivor، قبیله خود را به عنوان بخشی از تهاجم نورس به انگلستان هدایت می‌کنید و مسیری رو به جلو برای قبیله خود تعیین می‌کنید. در طول بازی، Eivor با Hidden Ones ملاقات می کند و به آنها در نبرد علیه Order of the Ancients می پیوندد.

در 10 مارس 2022، یوبی‌سافت افزونه Dawn of Ragnarok را برای Valhalla منتشر کرد که حاوی حدود 30 ساعت محتوای جدید گیم‌پلی و انواع ویژگی‌های جدید است.

خرید اکانت قانونی Assassin’s Creed: Valhalla برای ps4 و ps5

بازی Assassin’s Creed: Valhalla

13. Assassin’s Creed mirage

هنوز اطلاعات زیادی از داستان این بازی نداریم !

خرید اکانت قانونی Assassin’s Creed mirage برای ps4 و ps5

بازی Assassin’s Creed mirage

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من