YT GAME

جهت دریافت سفارش به پشتیبانی تلگرام پیام بدید

بهترین بازی های مسابقه ای برای ps5

بهترین بازی های مسابقه ای برای ps5

فهرست مطالب

امروز در یک پست بسیار هیجان انگیز بهترین بازی های مسابقه ای برای ps5 را که تا سال 2023 منتشر شده اند را قرار است به ترتیب بهترین برای شما معرفی کنیم اما ممکن است در آینده بازی های دیگری هم به این لیست اضافه بشوند که به مرور ما این لیست را آبدیت خواهیم کرد :

اکنون با گذشت بیش از دو سال، بازی‌های مسابقه‌ای زیادی برای انتخاب در PS5 وجود دارد. ما در این پست نه فقط بازی‌های PS4 که به لطف سازگاری با نسخه قابل پخش هستندحرف میزنیم بلکه بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS5 که از سخت‌افزار کنسول برای ارائه تصاویری چشم نواز و گیم‌پلی زیبا استفاده میکنند را فقط معرفی میکنیم .

چه موتور ها یا ماشین‌ها با مسابقات آرکید را دوست داشته باشید، چیزی را در لیست ما پیدا خواهید کرد که نیازهای شما را برآورده کند. این لیست بازیهای بسیار زیادی دارد  از بازی‌های رالی هاردکور گرفته تا حماسه‌های سرگرم‌کننده در جهان باز و پر از سفارشی‌سازی ماشین و تعقیب و گریز پلیس. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین بازی‌های مسابقه‌ای را در PS5 پیدا کنید، به جای درستی آمده‌اید.

 

همچنین شما دوستان عزیز میتوانید اکانت های قانونی ps5 را از سایت ما با کمترین مبلغ خریداری کنید !

1. بازی Gran Turismo 7

خیلی وقت است که از Gran Turismo 6 می‌گذرد، اما Gran Turismo 7 بالاخره عرضه شد ! هدف آن فراهم کردن مسیر زندگی شما، ارائه بیش از 400 ماشین و تعداد خیره کننده مسیر برای مسابقه دادن با آنهاست. و مثل همیشه، هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد.

با هندلینگ و فیزیک بی نظیر، بازی Gran Turismo 7 لذت بخش است. روی سیستم های پیشرفته مانند آب و هوای پویا قرار بگیرید که واقعاً بر عملکرد شما در پیست تأثیر می گذارد و بازی دارید که به طور جدی تحت تأثیر قرار می دهد. فقط برای کسانی که این بازی را به تازگی تجربه میکنند منوهای آن کمی درهم و برهم است.

با این حال، زمانی که به نحوه عملکرد Gran Turismo 7 عادت کردید، بدون شک یکی از بهترین بازی های مسابقه ای PS5 است. شاید بهترین چون همه چیز دارد: کمپین تک نفره عمیق، مسابقه آنلاین رقابتی، حالت عکس سفارشی و… بنابراین، اگر به بازی‌های مسابقه‌ای علاقه‌مند هستید و PS5 دارید، این بازی را یک چیز ضروری در نظر بگیرید.

خرید اکانت قانونی Gran Turismo 7 برای ps5 و ps4

بازی Gran Turismo 7

2. بازی F1 23

همه بازی‌های F1 Codemasters در چند سال گذشته درخشان بوده‌اند، اما F1 23 علاوه بر جدیدترین، واقعاً بهترین است.

F1 23 علاوه بر حالت حرفه ای خود، که به طور پیوسته در طول سال ها بهبود یافته است، دارای بازگشت حالت داستانی نیز می باشد. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در چالش‌های مسابقه‌ای درام و سرگرم‌کننده‌تر شرکت کنند. چیزی که جالب است معرفی F1 World است، حالتی که بر اساس F1 Life سال گذشته با طیف گسترده ای از رویدادها برای تکمیل و سیستم پیشرفت خاص خود ساخته شده است.

همه این موارد در به‌روزرسانی‌های معمول سالانه، از جمله جدیدترین تیم‌ها، اتومبیل‌ها و رانندگان، بهبودهای هندلینگ و فیزیک، و تعداد کمی از ویژگی‌های جدید است.

این بازی واقعاً یکی از بهترین بازی های مسابقه ای PS5 است، چه طرفدار F1 باشید و چه نباشید.

بازی F1 23

3. بازی Need for Speed Unbound

Need for Speed بازگشته است و با Criterion در راس کار می‌دانید که زمان خوبی را سپری می‌کنید.

با بیان اینکه، با این حال، پایه‌های گذاشته شده توسط Ghost Games در اینجا وجود دارد: Need for Speed Unbound بسیار از Need for Speed Heat 2019 به عنوان بازی پایه استفاده می‌کند. به این ترتیب، شما همچنان در روز در مسابقات ایمن تر شرکت خواهید کرد، سپس در شب بیرون می روید که در آن پاداش ها بیشتر است، اما احتمال تعقیب پلیس نیز وجود دارد. گزینه‌های سختی جدید به این معنی است که اگر نمی‌خواهید این تجربه خیلی سخت باشد.

مثل همیشه، سرگرمی در Need for Speed Unbound بردن ماشین و تبدیل آن به یک اثر هنری است. با خیانت دوست خود، برای تکمیل تعدادی از رویدادهای کلیدی، باید یک گاراژ از اتومبیل ها ایجاد کنید. از یک هفته به هفته دیگر باید روز و شب سخت کار کنید، اگرچه در نهایت موفقیت به مهارت های رانندگی شما بستگی دارد. در حالی که موسیقی متن و شخصیت های آن سلیقه ای هستند، نمی توان انکار کرد که این بهترین بازی Need for Speed در یک دهه اخیر است.

خرید اکانت قانونی Need for Speed Unbound برای ps5

بازی Need for Speed Unbound

4.بازی GRID Legends

GRID Legends چیزهای زیادی برای ارائه به طرفداران بازی های مسابقه ای در PS5 دارد.

در کنار حالت حرفه‌ای ای بازی پر از رویدادها برای تکمیل در طیف گسترده‌ای از کلاس‌های خودرو، یک Race Creator چند نفره آنلاین برای اولین بار در یک حالت داستانی وجود دارد.

درست است، با فرض نقش Driver 22، به عنوان یک تازه وارد به یک تیم ملحق خواهید شد و سپس به شکوه خواهید رسید. همانطور که انتظار دارید بازی بسیار سرگرم کننده است.

با این حال، آنچه GRID Legends را واقعاً از رقبای خود متمایز می کند، اکشن آن در مسیر است.  این بازی  با محو کردن خطوط بین شبیه‌سازی بازی‌ها تواسته جذابیت زیادی را ارائه دهد ، GRID Legends سزاوار جایگاهی در لیست بهترین مسابقه‌های ما در PS5 و همچنین جایگاهی در کتابخانه بازی‌های شماست.

بازی GRID Legends

5.بازی Wreckfest

Wreckfest یک جواهر مطلق است.

اگر سنتان بالاست ، ممکن است بازی‌های Destruction Derby را که بر روی کنسول اصلی پلی‌استیشن منتشر شده‌اند، به یاد بیاورید. Wreckfest اساساً معادل امروزی است که توسط استودیو ساخته شده است که FlatOut عالی و دنباله درخشان آن را به ما ارائه کرد.

اکثر رویدادهایی که هنگام عبور از لیگ‌های Wreckfest با آنها روبرو می‌شوید، مسابقه‌ای هستند، اما در حالی که ضربه زدن به حریفان شما معمولاً با مبارزه روبرو می‌شود و در اینجا از آن استقبال می‌شود و هر رویدادی را متشنج تر و مملو از خطر می کند.

در بین تمام اکشن‌های مسابقه‌ای، قطعاً رویداد  تخریب عجیب و غریب این بازی را باید تجربه کنند ، جایی که هدف شما این است که آخرین مردی باشید که می‌ایستید یا تا آنجا که می‌توانید با رقبا را نابود کنید. تنوع بسیار زیاد Wreckfest و اکشن بسیار تاثیرگذار آن را به یکی از بهترین بازی های مسابقه ای PS5 تبدیل کرده است. فقط شرم آور است که کسانی که قبلاً آن را روی PS4 دارند، ارتقاء رایگان دریافت نمی کنند.

بازی Wreckfest

 

6. بازی Hot Wheels Unleashed

برای آن دسته از شما که دوست دارید بازی‌های مسابقه‌ای‌تان سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد، به Hot Wheels Unleashed نیاز دارید. این بازی توسط Milestone، همان تیم پشت سری MXGP و Ride توسعه داده شده است، بنابراین این تیم بسیار آشنا با بازی های مسابقه ای  است. این دانش در مورد حمل و نقل وسیله نقلیه و دقت مسابقه، شجاعانه به یک بازی رنگارنگ تر و سرگرم کننده منتقل شده است که کنترل ماشین های اسباب بازی را در اختیار شما قرار می دهد. و نتیجه چیزی نسبتاً خاص است.

Hot Wheels Unleashed دارای حالت های زیادی هست حالت اصلی  City Rumble دارای بیش از 80 رویداد است که شما را در حال مسابقه دادن در طیف وسیعی از دوره‌های هیجان‌انگیز، همراه با قطعات رسمی آهنگ Hot Wheels می‌بیند. همچنین حالت‌های حمله سریع مسابقه و زمان، و فرصتی برای ساخت مسیرهای خود وجود دارد. طیف عظیمی از وسایل نقلیه فوق العاده ساخته شده را به آن اضافه کنید –  یکی از بهترین بازی های مسابقه ای را در PS5 دریافت خواهید کرد. آیا اشاره کردیم که کاملاً دیدنی به نظر می رسد؟

بازی Hot Wheels Unleashed

7.بازی WRC Generations

آخرین بازی رسمی WRC که توسط KT Racing ساخته شده است، WRC Generations نام دارد .

اگرچه ممکن است حالت درخشان Anniversary موجود در WRC 10 را از دست داده باشد، اما بازی کاملاً پر از محتوا است. تعداد زیادی رالی برای تکمیل وجود دارد و بسیاری از آنها ارتقا یافته اند. علاوه بر این، جدیدترین تیم‌ها به همراه جدیدترین خودروهای هیبریدی وجود دارند که تضمین می‌کنند که این معتبرترین تجربه رالی در حال حاضر موجود است.

شاید بازی های WRC  طاقت‌فرسا باشنداما راه هایی برای بازیکنان بی تجربه وجود دارد که بتوانند کمی بازی را راحت انجام دهند و هوش مصنوعی رقبای خود را تغییر دهند. می‌توانید در آخرین ثانیه‌های یک مرحله دشوار از بازی باشید، یک اشتباه مرتکب شوید و ببینید تمام مسابقه را ازدست داده اید این می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد. با این حال، اگر مهارت‌ها و صبر و حوصله‌ای برای آن دارید، بدون شک WRC Generations یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای PS5 است.

بازی WRC Generations

8. بازی RIDE 4

موتور های مسابقه ای را به ماشین ترجیح می دهید؟ این به معنی این است که شما می خواهید RIDE 4 را به مجموعه بازی های خود اضافه کنید.

در حالی که RIDE 4 روی PS4 عالی به نظر می رسید ، نسخه PS5 آن را  معرکه کرد . جلوه‌های بصری پیشرفته می‌تواند شما را متقاعد کند که در مواقعی فیلم‌های واقعی را تماشا می‌کنید و برخلاف PS4 با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. ویژگی‌های مبتنی بر PS5 مانند پشتیبانی از DualSense و کاهش زمان بارگذاری را اضافه کنید، و بازی‌ای خواهید داشت که قطعاً شایسته توجه شماست.

اساساً Gran Turismo با موتور ، در حالت حرفه‌ای RIDE 4 گیر کرده و ده‌ها ساعت مسابقه لذت‌بخش، کسب درآمد و اضافه کردن موتورهای بیشتری به مجموعه خود تضمین می‌کنید تا بتوانید در مسابقات بیشتری شرکت کنید. مسابقات آنلاین نیز در دسترس هستند و به شما این امکان را می دهند که با سایر مسابقه دهندگان همفکر در سراسر جهان رقابت کنید. نیازی به گفتن نیست، این قطعا یکی از بهترین بازی های مسابقه ای PS5 در حال حاضر است، به خصوص اگر عاشق موتور هستید.

بازی RIDE 4

9. بازی Riders Republic

آیا می‌خواهید در مسابقاتی برای افزایش آدرنالین شرکت کنید که شامل وسایل نقلیه با موتورهای قدرتمند نیست؟ Riders Republic را امتحان کنید.

Riders Republic با ارائه یک جهان باز عظیم به بازیکنان، چیزی بیش از یک بازی مسابقه ای است را اراده میدهد. جایی است که می‌توانید با افراد همفکر دیگر آرام شوید، یا مانند یک دیوانه بازی کنید و اگر بخواهید، شیرین کاری‌های دیوانه‌کننده را فقط برای لذت انجام دهید. با این حال، مسابقه در قلب آن قرار دارد و شما می‌توانید این کار را در رشته‌های مختلف از جمله دوچرخه‌سواری، اسکی و بال‌سویت انجام دهید.

با حضور در PS5، Riders Republic زیبا به نظر می رسد و در واقع بسیار خوب اجرا می شود . همچنین بسیار عالی است که بتوانیم نقشه را نمایش دهیم، رویدادی را روی آن انتخاب کنیم و تقریباً فوراً به آنجا منتقل شویم. بنابراین، اگر دنبال یک بازی مسابقه‌ای هستید که شامل موتور نیست و چیزهای زیادی برای ارائه دارد، Riders Republic بهترین انتخاب شما در PS5 است.

خرید بازی Riders Republic برای ps4 و ps5

بازی Riders Republic

10.بازی DIRT 5

بازی های رالی عالی هستند، اما گاهی اوقات ممکن است کمی بیش از حد پرتنش و چالش برانگیز باشند. به همین دلیل، ما واقعاً خوشحالیم که DIRT 5 وجود دارد.

DIRT 5 در بهترین حالت مسابقات رالی آرکید است. در حالت اصلی، خود را درگیر تعداد زیادی رویداد خواهید دید که طیف وسیعی از رشته‌ها را پوشش می‌دهند. با مسابقه دادن، پولی به دست خواهید آورد که با آن می توانید ماشین های جدید بخرید و همچنین برچسب هایی را باز کنید که می توان از آنها برای سفارشی کردن آنها استفاده کرد. با این حال، حالت اصلی تمام چیزی نیست که بازی ارائه می دهد – یک حالت زمین بازی درخشان به بازیکنان اجازه می دهد رویدادهای خود را ایجاد کنند و آنها را با بقیه جهان به اشتراک بگذارند.

نسخه PS5 DIRT 5 دارای تصاویری خیره‌کننده و حالت‌های عملکرد متعدد است. حتی اگر تلویزیونی دارید که از آن پشتیبانی می کند، می توانید آن را با سرعت 120 فریم در ثانیه پخش کنید. فقط توجه داشته باشید که در حال حاضر برخی از مشکلات را از طریق آخرین پچ خود معرفی کرده است – امیدوارم به زودی آنها برطرف شوند. وقتی DIRT 5 با تمام قدرت اجرا می شود، مطمئناً یکی از بهترین بازی های مسابقه ای موجود در PS5 است.

بازی DIRT 5

11. بازی LEGO 2K Drive

اگر به دنبال یک بازی مسابقه‌ای روی PS5 هستید که برای همه افراد خانواده سرگرم کننده است، حتماً باید LEGO 2K Drive را بررسی کنید. در اینجا رئالیسم از پنجره به بیرون پرتاب می شود، در حالی که شما در سراسر جهان رنگارنگ پر از سازه های آجری مسابقه می دهید.

LEGO 2K Drive را به‌عنوان یک مسابقه‌دهنده جهان باز در نظر بگیرید که شبیه به Forza Horizon است، اما با مکانیک‌های یک مسابقه کارت‌بازی مانند Mario Kart. این بدان معناست که بیشتر گوشه ها را می توان با نگه داشتن دکمه دریفت به سادگی انجام داد، اما برخی از پیچیدگی ها در مدل رانندگی بازی برای افزودن عمق و مهارت پاداش وجود دارد. برای کسانی که این کار را انجام می دهند نیز چیزهای زیادی وجود دارد، با یک کمپین طولانی و کلی چالش ها و ماموریت های اضافی برای تکمیل.

با این حال، شاید بهترین چیز در مورد LEGO 2K Drive این واقعیت است که شما می توانید وسایل نقلیه خود را بسازید. یک سازنده وسیله نقلیه گسترده در آن گنجانده شده است که به شما امکان می دهد با طیف گسترده ای از آجرهای لگو رها شوید. تا 350 آجر را می توان برای ساخت وسایل نقلیه شخصی خود استفاده کرد که منجر به ساخت و سازهای واقعاً چشمگیر می شود.

بازی LEGO 2K Drive

12. بازی Monster Energy Supercross 6

عاشق موتور و کثیف شدن هستید؟ Monster Energy Supercross 6 احتمالاً بازی مسابقه ای برای شماست. این جدیدترین محصول در سری Monster Energy Supercross تفاوت چندانی با موارد قبلی ندارد اما بهترین بازی سوپرکراس موجود است.

مثل همیشه، می‌توانید به موتوری که می‌خواهید بپرید، در حالی که سعی می‌کنید به اوج برسید، از رقبای خودتان جلو بزنید. از طرف دیگر، می‌توانید به صورت آنلاین اقدام به مسابقه با دیگران کنید، یا فقط از انجام مسابقات سریع یا رویدادهای آزمایشی زمان لذت ببرید.

چیزی که سری Monster Energy Supercross را منحصر به فرد می کند این است که همه چیز به سرعت نیست. آنچه در اینجا واقعاً مهم است حفظ حرکت است، بنابراین باید به دقت به دست اندازها و پرش‌ها نزدیک شوید تا به طور مؤثر  از میان آنها عبور کنید. این بازی را ازدست ندید !

بازی Monster Energy Supercross 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من