YT GAME

جهت دریافت سفارش به پشتیبانی تلگرام پیام بدید

بهترین بازیهای ps5

فهرست مطالب

با عرضه کنسول ps5 از سال 2020 تا الان بازی های زیادی برای این کنسول منتشر شده است که بعضی از آنها انحصاری پلی استیشن و یا حتی PS5 فقط بوده و گاها بازی های شرکت های بزرگ توانسته تجربه ای دلپذیر برای دارندگان این کنسول باشد . در این پست قرار است به 50 بازی برتر که از بهترین بازیهای ps5 هستند اشاره کنم و تک تک آنها را بررسی کنیم و این لیست بر اساس هتر بودن تجربه بازی برای من بوده که در کنسول PS5 داشته ام و شاید این لیست بهترین بازیهای ps5 برای شما به شکل دیگری باشد :

50- بازی The Quarry

بازی The Quarry درست مانند دیگر عناوین Supermassive، با تمرکز بر سینماتیک بودن و زنده نگه داشتن شخصیت ها از طریق تصمیم گیری های مهم و رویدادهای سریع بازی می شود. این بازی میتواند یک ماجراجویی به اندازه کافی لذت بخش با داستانی سرگرم کننده باشد که حداقل تغییری را نسبت به داستان های معمولی در بسیاری از بازیها دیده بودیم داشته است . اگر بازی Until Dawn را تجربه کرده باشید این بازی بسیار شباهت به آن دارد از نظر داستان و گرافیک بسیار بازی بهتری هست و همچنین در پایان بازی انتخاب های زیادی وجود دارد که هرکدام یک نوع بازی را به اتمام میرساند که باعث می شود این بازی را چندین بار تجربه کرد .

49- بازی Stray

این بازی در زمان انتشار خودش بسسیار سرو صدا کرد ! بازی در نقش یک گربه گمشده در یک شهر سایبری مرموز، Stray یک عنوان واقعا منحصر به فرد است. این یک بازی ماجراجویی کوتاه اما شیرین است که بر کاوش و تحقیق از دیدگاه گربه را دارد و فوق العاده هم عمل می کند. بازی به صورت کلی به شما امکان می‌دهند در خیابان‌ها و پشت بام‌های یک شهر در حال نابودی با دوستان رباتیک خود ملاقات کنید در حالی که مشغول خراشیدن اثاثیه و خراب کردن چیزهای مختلف هستید و یک داستان علمی تخیلی جذاب هم همراه شما روایت می شود. اگر بازیهای این شکلی رو دوست دارید که داستان برایشان مهم است و دوست دارید حس یک گربه را داشته باشید این بازی رو از دست ندید ! ( این بازی در پلی استیشن پلاس اکسترا نیز هست ! )

بازی Stray 

48- بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

یک بازی کراش جذاب دیگر که برای کنسول PS5 منتشر شده و میتواند در لیست بهترین بازیهای ps5 ما حضور داشته باشه . Crash Bandicoot یکی از نمادین‌ترین قهرمانان پلتفرم پلی‌استیشن است و هیچ بهانه‌ای برای رد کردن Crash Bandicoot: It’s About Time وجود ندارد. این دنباله بازی به اصل بازیهای کراش وفادار است، اما سرشار از ایده‌های جدید و لحظات شگفت‌انگیز است. این نسخه با سرعت 60 فریم در ثانیه بی عیب و نقص در رزولوشن درخشان 4K – و کاهش زمان بارگذاری تقریباً به صفر  اجرا می شود که از تمام قدرت کنسول استفاده می کند .

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time

47- بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion

سری بازیهای فاینال فانتزی همیشه در تمامی لیست های بهترین ها حضور دارند اما در ایران آنچنان این فرنچایز متاسفانه طرفدار ندارد ! Crisis Core مانند همیشه در PS5 جذاب و خشن هست اما به لطف این ریمستر فوق‌العاده از Square Enix، اکنون بازی بسیار قابل بحث تر است. با سیستم مبارزه ای پیشرفته و مکانیک های گیم پلی، در کنار جلوه های بصری بسیار به روز شده، پیش درآمد Final Fantasy VII ارزش بازی کردن را دارد  فقط سعی کنید داستان سرایی را خیلی جدی نگیرید! اما هنوز هم این بازی بسیار جذاب می باشد !

بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion 

46- بازی Dead Island 2

اگر از گیمر های قدیمی باشید حتما بازی Dead Island را می شناسید بازی که در سال 2013 منتشر شد و گیم پلی جذابی داشت اما بلاخره  تقریباً 10 سال طول کشید تا Dead Island 2 منتشر شوداین بازی در اصل   یک ماجراجویی بزرگ برای کشتار زامبی ها است که در لس آنجلس اتفاق می‌افتد و شما در سطوح مختلف و با سلاح‌ها و توانایی‌های مختلف، مردگان را متحرک را نابود میکنید داستان خیلی چیز خاصی نیست، اما بازی با اکشن‌های باشکوه و محیطی زیبا و کاملاً واقعی آن را جبران می‌کند. اگر فقط می‌خواهید چند جمجمه زامبی را بشکنید این بازی خوراک شماست !

خرید بازی Dead Island 2 به صورت قانونی برای ps5

بازی Dead Island 2

45- بازی Resident Evil 3

بازی Resident Evil 3 علا رقم کوتاه بودن اما هنوز بازی جذابی هست که ارزش بسیاری برای تجربه کردن دارد و آنچه بهتر که در کنسول PS5 آن را تجربه کنیم که در جدیدترین سیستم سونی حداقل بهترین راه برای تجربه آن است با زمان بارگذاری بسیار سریع و پشتیبانی چشمگیر از ردیابی پرتو یا ری تریسینگ بازی Resident Evil 3 برای طرفداران ترس از بقا ارزش بازی کردن را پیدا کرده است و میتواند دنباله شیرینی برای بازی قبلی باشد !

پس همین الان برید سراغش !!!

خرید بازی Resident Evil 3 برای ps5 به صورت اکانت قانونی 

بازی Resident Evil 3

44- بازی Returnal

این بازی در زمان انتشار خودش یکی از گیج کننده ترین بازیها بود و هرکسی نمیتواند این بازی بیش از 2 ساعت تجربه کند ! یک بازی اکشن سخت دیوانه‌وار با سطوح در حال تغییر، جلوه‌های زیبا و داستانی عمیق و باطنی است که به همان اندازه که جذاب و مرموز است.
یک تفسیر باورنکردنی با بودجه کلان از ژانر Rogue-lite، جایی که هر بار که می میرید، از ابتدای بازی شروع می کنید، Housemarque توسعه دهنده فنلاندی توانست تقریباً با عناصر روایی و گیم پلی بازی Returnal کاملاً هماهنگ شود.
این بازی به خوبی توانست از قابلیت های دسته PS5 استفاده کند که تأثیر عملی قوی بر نحوه کنترل بازی دارد – جایی که سلاح‌ها بر اساس شدت فشار دادن ماشه حالت‌های آتش متفاوتی دارند.

بازی Returnal

43- بازی Resident Evil Village

سری رزیدنت اویل پس از احیای خود با Resident Evil 7 در ادامه سری به داستان‌های خون‌آشام و گرگینه‌ها در بازی آخر خودش پرداخته و داستان های جذابی را توانسته به مخاطبینش ارائه دهد که قبلا آنها را تجربه نکرده اند . به لطف جلوه‌های بصری فوق‌العاده، حس بی‌نظیر اتمسفر، و ترکیب کلاسیک از پازل‌های تیراندازی درشت و آیتم‌های آزاردهنده، Resident Evil Village یک بازی کاملاً ضروری می تواند برای بازی در PS5 باشد حتی اگر معمولاً طرفدار وحشت نیستید.
در جایی که بازی‌هایی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، به شدت به بازی‌های ترسناک و غول‌های وحشتناک متکی هستند، Village دارای محیط‌های زیبا و مبارزات تنش‌آمیز و متعادل و مجموعه‌ای از مجموعه‌های به یاد ماندنی است.

خرید بازی Resident Evil Village برای ps5

بازی Resident Evil Village

42- بازی Metro Exodus

نیاز به یک بازی شوتر اول شخص خفن دارید؟ ماجراجویی پسا آخرالزمانی بازی  Metro Exodus که برای PS5 ساخته شده است، با عملکرد چشم نواز و گرافیک عالی به نظر می رسد و عملکرد DualSense را به صورت کامل دارد در حالی که برخی از ایرادات نسخه اصلی همچنان وجود دارد – آن لهجه ها!

چیزهای زیادی در مورد این بازی در سیستم نسل فعلی سونی وجود دارد. این قطار سواری در میان زمین‌های بایر روسیه سفری به یاد ماندنی را به همراه دارد و میتواند تجربه شوتر جالبی را برای شما رغم بزند !

خرید بازی Metro Exodus برای ps5 

بازی Metro Exodus

41- بازی Devil May Cry 5: Special Edition

سری بازیهای دویل می کرای همیشه جذاب بوده اند ! به صورت ساده نسخه پنجم یک بازی اکشن استثنایی است. این خود Capcom در بهترین حالت خود است، که یکی از بهترین سیستم های رزمی را ساخته است که تا به حال این ژانر را زیبا کرده است. در نسخه ویژه، Vergil ستاره نمایشی بازی است. بازی به شکلی باورنکردنی سرگرم کننده و بی نقص طراحی شده است. این عرضه مجدد PS5 همچنین امکان بارگذاری لحظه ای، تعداد زیادی از گزینه های گرافیکی و حالت باورنکردنی Legendary Dark Knight را فراهم می کند. پس این بازی خفن ژاپنی رو از دست ندید !

بازی Devil May Cry 5: Special Edition

40- بازی Sackboy: A Big Adventure

اگر به دنبال بازی هستید که تمام خانواده خود رو سرگرم کنید این بازی بهترین انتخاب برای شما میتواند باشد البته که به پای بازیهایی چون ماریو نمیرسد اما در گیم پلی حرف های زیادی برای زدن دارد !

قهرمان عجیب و غریب ما در LittleBigPlanet سزاوار بازی های 3d بود که در ps5 توانست به آن برسد . این بازی  یک پلتفرم‌کننده قوی همکاری با لحظات موسیقی به یاد ماندنی است. با زیبایی‌شناسی زیبا و کمی اکشن به‌طور شگفت‌انگیزی فشرده، در زمینه‌ای که سونی اغلب متهم به نادیده گرفتن آن شده است، بازی عالی است.

بازی Sackboy: A Big Adventure

39- بازی Sifu

سیفو یکی از چشمگیرترین ادای احترام به هنرهای رزمی است که در دنیای بازی ها خواهید یافت. یک ماجراجویی کونگ فو بی نقص ارائه شده، سیفو یک آزمون بی رحمانه از واکنش ها و مهارت ها است، اما در تعقیب تسلط بر مکانیک آن، تجربه ای بسیار ارزشمند خواهید داشت. یک عنوان اکشن عالی اگر در حال و هوای یک چالش سخت هستید. پس اگر اهل رزم هستید این بازی رو از دست ندید و تبدیل به استاد کنگ فو شوید !

خرید بازی sifu برای کنسول ps5 

بازی Sifu

38- بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

با اخلاف برترین بازی فایتینگ سری مورتال کمبت هست حال چقدر لذت بخش میتوان باشد وقتی که روی کنسول ps5 آن را بازی کنید  . از فایت های ساده تا بخش داستانی جذاب به همراه کات سین های سینمایی و نردبانی از برج‌های مبتکرانه که می‌توانید با آن مقابله کنید، یک کمپین تک‌نفره گسترده، و یک سیستم غارت الهام‌گرفته از RPG که به شما امکان می‌دهد تمام شخصیت‌های عنوان را مطابق با سلیقه خود بسازید، ممکن است استودیو NetherRealm به قطع بهترین بازی مورتال کمبت را در نسخه آلتیمیت میتواند ارائه دهد .

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

37- بازی A Plague Tale: Requiem

بازی A Plague Tale: Requiem که تقریباً از هر نظر بهتر از نسخه قبلی خود است، دنباله ای مناسب است که مکانیک های گیم پلی آشنا خود را بهبود می بخشد و آنها را با تصاویری خیره کننده PS5 و داستانی جذاب پیوند می دهد. این فیلمنامه را به طور کامل بازنویسی نمی کند، اما با برداشتن یک صفحه از کتاب بازی Naughty Dog، این یک ماجراجویی سینمایی بیش از ارزش وقت شماست پس وقت خودتان را هدر ندهید و همین الان این بازی را تهیه و بازی کنید !

خرید بازی A Plague Tale: Requiem برای ps5 

بازی A Plague Tale: Requiem

36- بازی Control: Ultimate Edition

بازی کنترل محدودیت‌های پلی‌استیشن 4 را تحت تأثیر قرار داد، و یک جنجال سوم شخص را ارائه کرد – اما از نظر فنی ناقص بود . برند منحصربه‌فرد تیراندازی Remedy در بسیاری از  جاها جذاب می‌درخشد. محیط ظالمانه، دشمنان آزاردهنده و فضای فوق‌العاده وهم‌آور واقعاً در دستگاه نسل کنونی سونی زنده می‌شوند و تصاویر و عملکرد بسیار بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهند که شاید در کنسول قبلی شاهدش نبودیم و همین باعث شده بود بازی در بعضی مواقع مخاطب را آزار دهد !

بازی Control: Ultimate Edition

35- بازی Star Wars Jedi: Survivor

بازی Star Wars Jedi: Survivor دنباله مستقیم Fallen Order است و از هر نظر یک بازی بزرگتر و بهتر است. این بر اساس موفقیت های عنوان قبلی – مبارزه با شمشیر نوری جذاب، طراحی محیط نیمه خطی – در حالی که در مناطقی که نیاز به توجه دارند بهبود می یابد. داستان گام‌های بزرگی به جلو برداشته می‌شود،  شخصیت کال به طور معناداری توسعه می‌یابد، و بازیگران نقش مکمل او در کل بسیار جالب‌تر هستند. یک منطقه هاب که به تدریج در طول زمان تغییر می کند، مقدار زیادی محتوای اختیاری، و یک یا دو مجموعه عالی را در بالای صفحه قرار دهید، و شما یک بازی واقعا عالی خواهید داشت، خواه به جنگ ستارگان علاقه مند باشید یا نه.

خرید بازی Star Wars Jedi: Survivor برای ps5

بازی Star Wars Jedi: Survivor

34- بازی Gran Turismo 7

وقتی صحبت از مسابقه در بازیهای پلی استیشن می شود، نمی توانید بازی را با Gran Turismo مقایسه کنید .

درحالی که بسیاری از افراد فکر میکنند رقبات هیجان انگیز مسابقه ای آن کم شده است اما  نمی‌توان انکار کرد که Gran Turismo 7 در PS5 صراحتاً باورنکردنی به نظر می‌رسد، زیرا پیشرفت‌های اخیر در نورپردازی جهانی باعث شده است که آن را با واقعیت اشتباه بگیریم .
مثل همیشه ماشین‌های زیادی برای باز کردن وجود دارد: از نوع هاچ‌بکی که عموی باحال شما ممکن است داشته باشد تا ماشین‌های اسپورت عجیب و غریب و بسیای ماشین های دیگه که تعجب خواهید کرد !

در حالی که آنلاین بازی کردن آزمون واقعی مهارت رانندگی شما است، یک کمپین طولانی مدت برای تک نفره در بازی نیز وجود دارد، همچنین اگر معمولاً یک نوع آدم مسابقه ای نیستید باز هم میتواند تجربه شیرینی برای شما باشد .

بازی Gran Turismo 7

33- بازی Dying Light 2

Dying Light 2 یکی از اولین بازی‌های جهان باز پرهزینه است که بر روی کنسول‌های نسل بعدی منتشر شده است و مقیاس عظیم و تراکم دشمنان دنیای آن باعث می‌شود که ارزش بازی کردن را داشته باشد.

با انبوهی از زامبی‌ها برای کشتن، هزاران غار غارت‌کننده برای سرکوب کردن و داستانی پرپیچ و خم که از تلویزیون پرستیژ الهام گرفته شده است، حجم عظیمی از محتوای جهان باز وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها رد شوید – همراه با حس هیجان‌انگیز اول شخص پارکور
از آنجایی که Techland از نظر فنی یک توسعه‌دهنده مستقل است و Dying Light 2 منتشر شده است، این یک بازی مستقل است، فقط یک بازی با بودجه‌ای که با نسخه اصلی قابل مقایسه است. اما اگرچه Dying Light 2 یک تجربه کامل نیست، تجربه‌ای به یاد ماندنی است.

بازی Dying Light 2

32- بازی Deathloop

کول وان در یک حلقه زمانی گیر کرده است و تنها یک راه برای از بین بردن وجود دارد: ترور همه ویژنرهای Blackreef در یک روز برای شکستن این چرخه.

تنها مشکل این است که آنها بدون دعوا سقوط نمی کنند.
استودیو Arkane استاد طراحی ظریف است، بنابراین جای تعجب نیست که پازل روایی-اکشن Deathloop یکی از ضروری ترین بازی های PS5 است.

در 4 منطقه تنظیم شده است، همه با برخوردها و فعالیت های منحصر به فرد در 4 زمان مختلف از روز، آشکار کردن اسرار Blackreef مانند یک جابجایی سطح بالا است، همانطور که روز به روز قطعات جدیدی از پازل را انتخاب می کنید.

با شکست دادن Visionaries بیشتر، Deathloop به تدریج چالش برانگیزتر می شود، اما پیچ و تاب دیگری نیز وجود دارد. در طول روز همچنین توسط جولیانا، رئیس امنیت Blackreef، دشمنی باهوش که به همان قدرت‌های کُل دسترسی دارد، شکار می‌شوید.

بازی Deathloop

31- بازی Hitman 3

مدت‌هاست که بازی‌های هیتمن مدرن به‌عنوان یک سری از نظر جنایی دست کم گرفته می‌شوند و Hitman 3 بهترین آن دسته از بازیها است.

همانطور که به دنبال داستان های ترور که به شما احساس باهوشی می دهد، مسیرها، راه حل ها و سلاح های جدیدی را پیدا می کنید که به بازی های آتی امکان می دهد که به طور کاملاً متفاوت با اولین تلاش شما عمل کنند.
علاوه بر این، اگر دو بازی اول را قبلاً دریافت کرده اید – یا آنها را در PS+ در طول سال ها انتخاب کرده اید – می توانید تمام سطوح قدیمی تر را وارد کرده و از همان هاب به آنها دسترسی داشته باشید.

بازی Hitman 3

 

30- بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

یک بازی ابرقهرمانی از Square Enix برای بازیکنان سرسخت پلی استیشن کافی است تا پس از انتقام‌جویان مارول با احتیاط پیش بروند، اما توسعه‌دهنده Eidos Montreal با یک کمپین وفادار، خنده‌دار و کاملاً لذت‌بخش بر اساس داستان‌سرایی اصلی، به نگهبانان کهکشان مارول افتخار می‌کند. این بازی 20 ساعت طول می کشد. شخصیت‌های درکس، گروت، راکت و گامورا همان‌طوری هستند که از فیلم‌های مارول به یاد می‌آورید، و حتی استار-لرد با وجود عدم اسکن صورت کریس پرت، شجاعانه بازی می‌کند. مبارزه عمیق و جذاب است، کاوش محدود اما سرگرم کننده است، و گفت و گو ها درجه یک است.

بازی Marvel's Guardians of the Galaxy

29- بازی The Last of Us: Part I

بازی The Last of Us: Part I که برای همیشه به دلیل قیمت بالای راه اندازی خود مورد انتقاد قرار گرفته ، بازسازی وفادار شاهکار Naughty Dog در سال 2013 است که ماجراجویی پسا آخرالزمانی را به استانداردهای مدرن می رساند. در حالی که گیم پلی بازی تا حد زیادی دست نخورده است، جلوه های بصری آن با مدل های شخصیتی خیره کننده، پس زمینه های زیبا و جزئیات فراوان می درخشد تا اطمینان حاصل شود که در هر گوشه ای چیزی برای دیدن وجود دارد. برخی برای همیشه سوال خواهند کرد که چرا به این ریمیک نیاز داریم ؟ جواب ساده است 10 سال از بازی اصلی گذشته پس کی ریمیک شود ؟

 

بازی The Last of Us: Part I

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من